Jumaat, 20 Oktober 2017

Baby M, R dan H

Tahun 2016-2017, kakak-kakak aku melahirkan 3 baby boys.

Baby M lahir pada Oktober 2016
Baby R pada Mac dan Baby H pada April 2017.


Aku harapkan kakak aku yang ketiga, melahirkan baby girl la. Siap carikan nama budak perempuan. Perut pun kecik ja, Semua ingat perempuan la.


Sekali masa scan, nampak pula tut baby H. So, three in a row, baby boys ja.


Tapi, pengakhirannya sedih.


Baby H, hayatnya cuma kurang 24 jam. Tak siapa sangka. Masa dia meninggal, aku masih ditempat kerja. Tak sempat berjumpa masa hayatnya. Kakak aku pun tak sempat jumpa.


Baby H, sepatutnya dah 6 bulan kalau masih bernafas.


COD: meconium aspiration. Tiba-tiba ja baby stress. Kalau tau nak jadi macam ni, dah lama aku cadang kakak aku lahir secara ceaserean.


Comelnya baby H.


Temankan Wan kat sana ye. InsyaAllah, kita semua akan dikumpulkan balik dalam syurga Allah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan