Isnin, 16 Februari 2015

Tiba-tiba...

...teringin sangat nak makan kuih sepit peanut butter. huhuhu


Rasanya sangat 'rich', berat dan sedap!Mula-mula makan memang tak sedap, aku siap kata tak mau makan dah sebab kena sekeping pun dah muak. Tapi, masa raya yang lepas, boleh dikatakan akulah yang menghabiskan sebalang kuih tu.


Terasa macam nak cheat tapi ingat nak diet sekurang-kurangnya 6 minggu walaupun bercadang nak buka diet pada 1 April.


Berat statik. Puncanya mungkin tiada senaman. Aku pula dijangkiti ruam. Berpeluh sikit pun dah gatal (alasan orang pemalas).


Serius, aku dah ada stamina yang lebih tinggi berbanding dahulu, berjalan pun dah laju sikit, berdiri lebih 2 jam tak jadi masalah. Aku harap aku terus tabah dalam menghadapi hari-hari yang mendatang dan berharap ruam ini hanyalah ruam panas dan bukan sebab-sebab yang lain. :) Cepatlah sembuh wahai ruam! :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan