Jumaat, 16 Januari 2015

Cepatlah...

Kadang-kadang rasa macam tak bersyukur pula..


Ye la, berat dah turun lebih 20kg, tapi aku masih nak berat turun cepat-cepat lagi.


Baru-baru ni , berat statik. Ini kali pertama berat aku statik sepanjang buat diet atkins. Hampir 2 minggu berat aku macam tu ja. Rasa macam nak buka diet pun ada. Tapi yang paling mengembirakan, ada penggurangan inci.Nasib baik pakai seluar lama tu (dah 2 tahun tak pakai) dah boleh butang.hahaha Rasa bersyukur sangat. Rasa semua pengorbanan yang aku buat selama ni terbalas.


Oh, aku buat Intermittent Fasting dan Atkins. Aku juga bersenam dengan program berjalan, sumber daripada video di Youtube. Aku juga merancang untuk buat Pilates. Teringin nak buat total body workout, tapi berat sangat badan ni, ada bahagian yang tak boleh buat. Jadi, aku tangguhkan ke hari aku dah mencapai berat 85kg.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan